piątek, 28 lutego 2014

Inna Perspektywa_2

Patrząc w okno zdałam sobie sprawę jakie to poważne figle płata nam pogoda. Mamy końcówkę lutego a słoneczko świeci jak by był maj… Tyle, że powietrze jeszcze chłodne.. Nie wiem jak wy drodzy czytelnicy ale ja bardzo tęsknię za latem, za tymi ciepłymi wieczorami, za tymi wspaniałymi wspomnieniami. Za kolorowymi zachodami słońca.. Tęsknię tak ogólnie… Za wieloma rzeczami, osobami.. Czym jest tęsknota? Uczuciem, które życie daje nam żeby nas sprawdzić? Najgorzej tęsknić nie za czymś a za kimś ale tak naprawdę. Czym jest tęsknota mało kto wie tak naprawdę, może jak by zapytać jakiś psychologów z jakiś Brytyjskich uniwersytetów, to dali by nam na to słowo jakąś długą nie do końca zrozumiałą dla nas regułkę. A ja uważam, że dla każdego z osobna tęsknota jest czym innym, każdy z nas tęskni za kim innym, za czymś innym, każdy z inną intensywnością bardziej lub mniej. Na pewno jest to zjawisko naturalne. My dorośli na pewno tęsknimy za czasami młodości, czy dzieciństwem, jak wszystko było takie.. beztroskie, takie łatwe. Ja na przykład chciałabym cofnąć się jakieś… 5-6 lat wstecz. Znów chodzić do podstawówki, znów martwić się tylko o to czy deszcz za oknem nie popsuje mi planów, bo cały dzień chciałam spędzić na dworze. W szkole mieć tylko łatwe przedmioty, a słowo fizyka było dla mnie czystą abstrakcją i jak pomyślałam, że za rok czy dwa miałabym się jej uczyć to oczy zwiększały mi się do rozmiarów pięciozłotówki. Tęsknie za pewnymi ludźmi, za tymi, którzy odeszli.. Ciocią, wujkiem , czy koleżanką… Tęsknię za tymi, którzy są… ale udają, że nie istnieje. Gdy mnie mijają, udają, że mnie nie znają. Przykre.. Tęsknota jest przykrym uczuciem.. Moim zdaniem jej „siła” pokazuje nam jak bardzo nam na czymś lub na kimś zależy.

A jak u Was moi kochani jest z tą tęsknotą, hm ?
Napiszcie mi coś na ten temat.

Pozdrawiam.
________________________________________
Nie do końca tak to miało wyglądać...
Nie podoba mi się to co jest powyżej..

4 komentarze:

  1. Tęsknota.. znam doskonale to słowo i uczucie. Tęsknię za życiem w Łodzi, za ludźmi stamtąd, klasą, przyjaciółmi, miłością.. Pozostaje tylko pytanie, czy tęsknota nie zamknie nam drogi do lepszej przyszłości? Pozostawiam to głębszych przemyśleń.
    Całuję, K.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racę, że tęsknota jest czymś indywidualnym dla każdego z nas.
    jeśli o mnie chodzi, to najgorsza jest tęsknota za kimś cholernie bliskim, kto teoretycznie jest tuż obok, a praktycznie dzielą nas oceany. tak, to jest jej chyba najgorsza odmiana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja od jakiegoś czasu ten rozdzaj tęsknoty odczuwam najbardziej :( Najgorsza odmiana zdecydowanie.

      Usuń