poniedziałek, 15 września 2014

Wspomnienia_1

Mówi się, że są takie piosenki bądź "kawałki" tekstu, które przypominają o pewnych momentach z naszego życia.
https://www.youtube.com/watch?v=iuODUm9MjKM
Powyższy link...
koło godziny 16. 10czerwca2011 roku
Już wiem że zabieg koło 19...
Tata na prośbę mamy włączył tą piosenkę.
Siedzimy oboje na szpitalnym łóżku.
Tata "połż się"
Ja "Ja się tu jeszcze na leżę"
Dzwoni telefon... "Dawid"
Odbiera, słyszę głos Sandry.
Pamiętam, że dzwoniłaś, i pytałaś czy się nie denerwuję i jak się czuje.. Schowałaś się w damskiej toalecie, a Dawid przyleciał za Tobą bo chciał "odzyskać" swój telefon, ale jak go poinformowałaś, że mu go nie zjesz spokojnie odszedł.. ale niestety na odzyskanie telefonu musiał czekać do końca długiej przerwy. Ja nie wiem czemu rozmawiając z Tobą też zamknęłam się w łazience... Kazałaś napisać jak tylko będę w stanie.
Wróciłam a piosenka dalej leciała.. chyba przez godzinę, aż w końcu powiedziałam, że mam dość, pryszła pielegniarka i dała mi "głupiego jasia".
A później piosenka towarzyszyła mi w stacji radiowej, która grała w moim pokoju przez większość gipsowo- bezruchowego lata
Taki tam krótki powrót.. Jeden z lepszych momentów.

3 komentarze:

  1. To byłam ja? W ogóle tego nie pamiętam, ale jeśli to byłam ja to jestem niezła XD

    A mi się ta piosenka kojarzy jak jeździłam po cmentarzu z tatą jak mnie "uczył jeździć" Bardziej to go stresowałam, że zaraz w coś walnę i specjalnie parkowałam pod płotem "na styk"

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to byłaś ty, i jak sobie całą tą sytuację przypomnę to mam uśmiech na twarzy i łzy w oczach jednocześnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja
    Rusza sezon ligowy w siatkówce. Julia zaczyna pracę w biurze prasowym Asseco Resovii. Na kogo wpadnie w labiryncie klubowych korytarzy i dlaczego owo spotkanie będzie gorące? Kogo Igła nazywa Pawianem? Jakie tortury czekają Julkę po powrocie z pracy i co mają wspólnego ze szminką i szpilkami? O tym dowiecie się z drugiego rozdziału naszego opowiadania "Jestem Julią"

    Jestem Julią
    jeesstem-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń