niedziela, 21 grudnia 2014

Świątecznie

Gdyby nie to, że mam kalendarz i widzę w nim dzisiejszą datę wcale bym nie widziała,że za 3 dni Wigilia. Pogoda wcale na to  nie wskazuje a i samopoczucia jakoś takie nie świąteczne. Choinka jeszcze w domu nie stoi, a i nawet nie wiem czy będzie stała w tym roku. Skoro wyjeżdżam mama stwierdziła,że chyba obędzie się w tym roku bez świątecznego drzewka. Trochę mi szkoda,że się nie zobaczę z dzieciakami, ciociami i wujkami, ale cóż... Nadrobimy to, będę miała przynajmniej powód żeby się bujnąć do stolicy :)
Już się spakowałam teraz tylko wrzucić ciuchy do walizki i można "ruszać w nieznane" póki co ja ruszam przed tv, siatkówka sama się nie obejrzy.
Wesołych świąt i szczęśliwego, i lepszego 2015 "nowego" roku ~!
Oby wszystkie plany i marzenia wypaliły :-)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję. I ja również życzę Ci wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku. :)
    Zapraszam->http:/spacjaenterkropkacom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać

      Usuń
  2. Pogoda koszmarna, to prawda. O zimie napisałem osobny wpis na swoim blogu, na dole zostawiam odnośnik. Twój blog jest bardzo ciekawy, fajnie mówisz o szeroko pojętej dorosłości. Podoba mi się.
    Wejdź na mojego bloga (kliknij w tekst)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Cieszę się, że się podoba (:
      Będę zaglądać regularnie - oczywiście po powrocie

      Usuń
  3. U mnie w tym roku też nie będzie choinki. Z resztą wiesz jaki mam stosunek do świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i również życzę Wesołych Świąt ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdział, który pojawił się po czterech miesiącach. ;) Prosiłaś, żeby informować, więc to robię ;*
    http://ciesz-sie-kazda-chwila.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na nowe rozdziały http://sportowe-jedno-party.blogspot.com/ i http://szczesliwy-obrot-zycia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń